Aankomst Los Angeles

26-05-2017

Hallo allemaal! Dit wordt dan toch echt mijn eerste blogbericht. Op deze manier hoop ik iedereen op de hoogte te houden. :)

Gisteren ben ik 's ochtends vroeg vertrokken naar het vliegveld in Düsseldorf om het vliegtuig naar Los Angeles te nemen. De vlucht verliep gelukkig spoedig en goed. Ik heb een rechstreekse vlucht gehad dus ik kon echt relaxen en genieten van de goede service. Een service met overigens behoorlijk veel eten, dat voor vliegtuigeten niet eens slecht was! 

Eenmaal geland op LAX kwam ik al snel een lange rij bij de paspoort/visumcontrole tegemoet. Die controles nemen ze hier dus inderdaad erg serieus. Zelfs bij de uitgang stond een rij om nog een keer een formulier af te geven. Eenmaal buiten was het even zoeken hoe het vliegveld in elkaar zit en hoe de Uber taxi precies werkt. Na een tijdje goed rondkijken was het toch gelukt en kwam een taxi me ophalen. De taxichauffeur was heel aardig, maar had wel een voetenfetisj. Hij wou namelijk erg graag mijn voeten masseren. :") 

Na deze 'bijzondere' taxirit heb ik ingecheckt bij het hotel, Economy Inn Hollywood. Zodra ik in de kamer was zag het bed er wel erg verleidelijk uit, maar gelukkig heb ik dit weten te weerstaan, want meteen aanpassen aan de nieuwe tijdzone is veel beter. Om de tijd te vullen ben ik meteen naar de AT&T gegaan voor een Amerikaans telefoonnummer en heb ik wat gegeten bij de Mc Donalds.  

Toen het tijd was om te gaan slapen ging dit eigenlijk erg goed, ik ben maar twee keer wakker geworden. Aangezien ik geen ontbijt heb bij het motel ben ik maar gaan ontbijten bij de mc. (Je kan hier dus ook gewoon pancakes krijgen. :)) Na het eten ben ik met de metro naar de Hollywoodboulevard gegaan om de Walk of Fame, het TCL Chinese Theatre en het Hollywoodsign te bewonderen. Ook ben ik vandaag naar Long Beach geweest. Kortom, erg mooi hier, maar morgenvroeg toch al de trein naar mijn stagebedrijf, benieuwd hoe het daar is! 

PS: Meer foto's zijn te zien in de Fotogalerij!

© 2017 Worlds Collide. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin