Halverwege

19-06-2017

Inmiddels ben ik al op de helft van mijn stage. Wat gaat de tijd snel! Over een kleine drie weken vertrek ik alweer van het bedrijf en begint mijn rondreis. Tot die tijd vermaak ik me prima op het stagebedrijf. De sfeer is erg goed en de mensen zijn heel aardig. Maar ik had voor mijn stage beter een cursus Spaans kunnen volgen, er werken hier namelijk vooral Mexicanen. Een enkeling kan ook (wat) Engels, maar onderling wordt vaak Spaans gepraat. Sta je dan..., niet wetende waar het over gaat. 

Op het bedrijf help ik momenteel vooral bij de volbloeden en quarter horses. Daarnaast zorg ik voor Skinny en Shy Boy, wat zijn die twee pony's toch ondeugend... Overal waar eten ligt proberen ze wat te krijgen en Shy Boy loopt, ondanks zijn leeftijd, nog zo bij je weg als je hem niet in de gaten houdt. 

Meestal ben ik na deze werkzaamheden op het bedrijf al redelijk vroeg klaar. Dit geeft iets meer vrije tijd in de namiddag en avond en daardoor heb ik de mogelijkheid om iets meer van het weer te genieten. Het is vandaag maar liefst 34 °C, en het zwembad is erg aangenaam na paar uur in een lange broek en laarzen in de hitte te hebben gelopen...

Op mijn vrije zondag ben ik met een van de stagiaires (van MRILC) naar Camarillo Premium Outlets in Camarillo (nabij Oxnard) geweest. Als je graag goede dingen voor een leuk prijsje krijgt ben je daar absoluut op de juiste plaats... Dat is dan wel weer zoveel goedkoper dan in Nederland. Hierna zijn we terug gereisd via Santa Barbara, helaas hadden we niet echt tijd om hier nog rond te lopen. Maar binnenkort is Fourt of July (Independence day), dan ga ik dus zeker meer zien!  

PS: Natuurlijk heb ik ook deze keer weer meer foto's dan in dit bericht te zien is, deze zijn te vinden in de Fotogalerij!

© 2017 Worlds Collide. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin