Stagebedrijf & omgeving

09-06-2017
Een van de paarden voor MRILC
Een van de paarden voor MRILC

Hierbij weer mijn wekelijkse blog! Deze week heb ik ook meer kennis kunnen maken met de rest van het stagebedrijf. Dan wordt toch wel weer goed duidelijk hoe divers Flag is up farms is. Naast de paarden van het Monty Roberts International Learning Center zijn er ook quarter horses waarmee western wordt gereden en volbloeden die opgeleid worden voor de rensport.

In de toekomst gaat ook dit veulentje de rensport in
In de toekomst gaat ook dit veulentje de rensport in

Deze week heb ik vooral bij deze laatste twee geholpen. Het is erg leuk om van deze diverse takken nieuwe indrukken te krijgen. Daarnaast besefte ik opnieuw hoeveel land er eigenlijk aanwezig is toen ik wat managementtaken voor de weides verrichtte. Er zijn maar liefst c.a. 14(!) (behoorlijk grote) weides. (Hoe omvangrijk het bedrijf is was goed te bewonderen toen we naar Monty's huis en tuin mochten.) Ook heb ik met de veulens kennisgemaakt die in de wei staan. De een dapperder en nieuwsgieriger dan de ander, maar wat een leukerds zijn dat!   

Cold Spring
Cold Spring

Afgelopen weekend zijn we op de zondag naar Cold Spring in Santa Barbara geweest. Dit is een restaurant/kroeg midden in de bergen/het bos. Het bestaat uit meerdere kleine 'hutjes' en ook kun je buiten zitten, de sfeer was hier dan ook heel uniek.  

Hagedis
Hagedis

Deze dag was echter super warm en na een tijdje zijn we dus naar het strand gegaan, waar we met wat geluk al binnen vijf minuten dolfijnen hebben gespot. Als je goed kijkt kun je zowel op het bedrijf als de omgeving behoorlijk wat dieren zien. Op het strand waren tevens pelikanen en gisteravond hebben we op het bedrijf een wasbeer gezien. Ook schijnen in de bergen rondom het bedrijf nog poema's, slangen en beren te leven. Hopelijk zie ik deze dieren in de komende weken nog ergens rondlopen!

PS: Deze week is mijn blog iets minder lang, maar ik denk dat foto's voor zich spreken. Wil je dus graag meer zien? Kijk dan vooral even in de Fotogalerij!

© 2017 Worlds Collide. Alle rechten voorbehouden.
Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin